Nejčastější dotazy

Jak zaplatím online?

Platba online je velice jednoduchá – po odeslání objednávky se vám otevře platební brána The Pay, kde můžete objednávku zaplatit platební kartou. Potvrzení objednávky Vám dorazí i e-mailem, kde bude také odkaz, kterým se dostanete na platební bránu.

Pozor – pokud platbu nestihnete do 5 minut od schválení objednávky, systém objednávku automaticky zruší.

Online platba záleží na platebních podmínkách Provozovatele a o jejich možnostech se dozvíte z košíku.

Co když chci udělat změnu v objednávce?

V tom případě prosím volejte na telefonní číslo uvedené v kontaktech. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v prodejně k e-mailu vůbec nemá přístup. Po zaplacení objednávky je ale možné vyměnit zakoupený produkt za jiný pouze tehdy, pokud mají stejnou cenu.

Je nějak omezena velikost objednávky?

Pokud vyberete možnost rozvozu, je u ní požadována objednávka v minimální hodnotě 300 Kč. Při osobním vyzvednutí na prodejně žádné takové omezení není. U objednání většího množství jídel (10 a více) doporučujeme před odesláním objednávky zavolat přímo na prodejnu (číslo naleznete v kontaktech) a zeptat se paní prodavačky, která jídla a v jakém počtu na prodejně jsou k dispozici.

Osobní odběr nejdříve zítra v 8:30
Rozvoz nejdříve zítra v 15:30
0

Váš nákupní košík je prázdný

Objednat